Zde můžete umístit informace o autorovi stránek
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Etiam dictum tincidunt diam. Aliquam id dolor. Suspendisse sagittis
Silent Hill Homecoming
Silent Hill Homecoming
Recenze ke hře Silent Hill Homecoming.
Silent Hill Homecoming je nejlepší horor na PS3 a doporučuji si tuto skvělou hru koupit. V této hře začínáte v nemocnici kam vás přiveze doktor na lehátku, jen co doktor odejde tak ho před vašima očima někdo zabije. Ve hře zabíjíte různé příšery, psi, monstra, kladivouni a příšery které s plic vypouštějí plyny. Hlavní postava hry se jmenuje Alex, který pátrá po svém mladším bratrovi který se jmenuje Joshua. Alex nejdříve s různými příšerami bojuje ve svém rodném městě a postupně se probojuje do nitra Silent Hillu. Alex musí proběhnout hotelem kde na něj číhá různá havěť jako například pavouci, brouci a zombie, na konci hotelu se Alex propadne do suterénu kde na něj čeká starosta celého hotelu, v animaci s ním Alex pohovoří a po skončení animace ze země vyleze obrovzká příšera kterou Alex bude muset zabít, až Alex zabije příšeru tak se Alex propadne dírou do vězení, opět následuje animace, po které policajt pustí z vězení Alexe. Alex se musí prostřílet přes kladivouni až na parkoviště kde se Alex setká s osobou. Zhruba uprostřed hry Alex uvidí jak je Alexova matka přivázaná na řetězech které jí rostrhnou na půl a z těla vyteče kaluž krve. Alex postoupí a kousek dál kde spatří svého otce, který je také přivázaný na řetězech ale tentokrát Alex uvidí jak otce rosekne zombií z dlouhým mečem vejpůl. Alex na konci bude bojovat s monstrem, až Alex monstrum dostane tak rozřízne tělo monstra ze kterého vypadne bratr Joshua bohužel je mrtví, celá Alexova rodina umřela jediný kdo přežil je Alex. Co se týče zbraní tak máte k dyspozici nůž, tyč, sekyru, pistoli a brokovnici. Grafika je skvělá a ovládání je dobré. Silent Hill Homecoming je ze všech dílů Silent Hillů nejlepší a mohu jen vřele doporučit, určitě se nudit nebudete. Této hře dávám hodnocení 100%.
29.07.2011 19:50:51
johncenavojak
Přihlašte se k odběru novinek na stránkách
Opište prosím kontrolní kód "9702"
Nebo použijte RSS kanál
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Etiam dictum tincidunt diam. Aliquam id dolor. Suspendisse sagittis ultrices augue. Maecenas fermentum, sem in pharetra pellentesque, velit turpis volutpat ante, in pharetra metus odio a lectus. Maecenas aliquet